На базі УЛ пройшов тренінг 44-го навчального центру

На базі «Українського легіону» пройшов триденний тренінг з такмеду, організований 44-м навчальним центром. 44-й навчальний центр – провідний проект з навчання тактичній та цивільній медицині. Центр проводить навчання як новачків – військовослужбовців, яким можливо доведеться надавати допомогу в умовах бойових дій, так і інструкторів, які передають свої знання. Діапазон курсів дуже широкий – CLS, BLS, TECC, PHTLS. Інструктори регулярно проводять тренінги по всій Україні, такі курси дуже актуальні під час війни, особливо на тлі попередньої відсутності досвіду саме медицини в військових умовах.

Як завжди, підчас тренінгу все було на найвищому рівні. Була присутня і теорія, і практика, учасники тренінгу випробували себе в навчальних симуляціях, адже діяти в спокійній обстановці і стані стресу не одне і те саме. Командир та всі члени групи повинні вміти швидко приймати рішення та реагувати на ситуацію, комунікувати, діяти злагоджено, адже через неправильні рішення і дії кількість поранених може за секунди збільшитись в рази. Раптово виявляється, що зброя заважає, поранені важкі, постійний обстріл і вибухи ускладнюють комунікацію і ламають плани, ситуація постійно змінюється, і так, як ти планував, вже не буде...

Відгуки як інструкторів, так і учасників, відображають актуальність важкого і наполегливого навчання в реалістичних умовах.

Андрій Казаков, лікар Швидкої допомоги, легіонер:

Дуже сподобались увага до «дрібниць»: обов'язковий контакт з пораненим, «керування» ним (найкраща допомога, яку не надавав: в червоні зоні зкерував пораненого...); акцент на перевірці ефективності проведених дій (чи зупинилась кровотеча, чи дихає, чи нормально дихає). Обґрунтування правильності проведених заходів. Наочність. Стосовно навантажень: симуляції чудові, після операції я не міг піднімати нічого важкого.

О.Кавлак, позивний «Змій», старший інструктор 44-го навчального центру, легіонер:

Можна виділити наступні переваги цього тренінгу:

    • Кваліфікація інструкторів як спеціалістів в суміжних сферах медицини, так і як спеціалістів саме в конкретних, помножена на викладацький досвід. Доступне пояснення складних речей. Знання специфіки різних протоколів;
    • Системність викладення матеріалу, єдина система подачі теорії і практики, включаючи симуляційну практику;
    • Прискіпливість. На групу з 18 осіб працювало сім інструкторів;
    • Значний набутий досвід проведення таких навчань;
    • Робота гримера і статистів, що імітували поранених.

В результаті, кожен курсант на якийсь час відчув себе в ситуації, коли з голови вилетіло все, що не було відпрацьовано до автоматизму, і шляхом вдосконалення і відпрацювання, в реальній ситуації зменшилась вірогідність потрапляння до психологічного ступору

No Comments Yet.

Коментувати